צרו קשר

    ּ

    דיקור סיני פוריות

    דיקור לפוריות

    כאשר מדברים על דיקור סיני פוריות איננה הנושא הראשון שעולה לראש, אך גם תחום זה זוכה ליחס מן הרפואה מהמזרח. אין זה סוד כי הפוריות שלנו ירדה לאורך השנים. השפעות שליליות רבות הנובעות מתזונה קלוקלת, אוויר מזוהם, קרינת מכשירים כמו גם תופעות לוואי מזיקות אחרות של המודרניזציה פוגעות בגוף שלנו באופן הדרגתי.

    הדבר הוביל בעשורים האחרונים לעליה בתחלואת הסרטן, בכאבי ראש ומיגרנות, בעיות נשירה ועוד, כאשר אחת הבעיות המטרידות ביותר היא בעיית הפוריות. אנשים אשר נראים בריאים לחלוטין מבחוץ מגלים לפתע כי משהו במערכת הרבייה אינו תקין ונאלצים לפנות לטיפולי פוריות ארוכים, יקרים ולא נעימים, אך הרפואה האלטרנטיבית מציעה פתרון גם היא.

    מערכות הרבייה של גוף האדם מורכבות לא פחות מכל מערכת אחרת. גם מערכת זו, ממש כמו מערכת השלד או העצבים יכולה לצאת מאיזון ולסבול מבעיות שונות. תחום הגניקולוגיה נועד לתת מענה לנשים הנתקלות בבעיות כמו חוסר פוריות, כאבי מחזור, ביוץ לא סדיר, חוסר איזון הורמונלי, הפלות חוזרות, פטריות וגינאליות ועוד. למרות מה שמקובל לחשוב, גם הרפואה הסינית יודעת להתמודד עם בעיות אלה ולעיתים אף בצורה טובה ובריאה יותר עבור המטופל.

    הרפואה הסינית שוללת שימוש בתרופות כימיות בעלות תופעות לוואי והתמכרות כפי שמעוררות התרופות המערביות. על ידי שימוש בצמחי מרפא ייעודיים ודיקור נקודות ספציפיות בגוף ניתן להחזיר את כל מערכות הגוף לאיזון, כולל מערכות הנוגעות לתחום הגניקולוגיה והפריון.

    מומחה דיקור סיני לפוריות

    "גיל נמיר DIP.AC – רפואה סינית עתיקה" מזמינים אותך לטפל בבעיית הפוריות שלך. גיל נמיר הינו מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי. גיל הינו בוגר לימודי התמחות בגניקולוגיה ופריון באוניברסיטת תל אביב וברפואה סינית עתיקה במרכז אלה בתל אביב. שילוב הידע הזה מאפשר לו לטפל ביעילות בבעיות פריון עמן הרפואה המערבית אינה מצליחה להתמודד. הטיפול בקליניקה כולל את מגוון הטיפולים מהרפואה הסינית :

    • מוקסה
    • כוסות רוח
    • דיקור
    • צמחי מרפא
    • ייעוץ תזונתי
    • ועוד.

    ברפואה הסינית, דיקור סיני פוריות הוא שיטת טיפול מוכרת ובעלת תוצאות מעודדות ביותר. השיטה יכולה להיות טיפול משלים שמקל על תהליך הכניסה להריון לזוגות רבים שחווים קשיים בכניסה להריון. בדיקור למטרות פוריות האנרגיות בגוף מאוזנות ומאפשרות לכל אחד מבני הזוג להיות במצב של איזון מושלם, מה שמסייע להם להיקלט בצורה קלה יותר להיריון. בישראל טיפולי פריון הם טיפולים נפוצים מאוד, בשל אחוז הילודה הגבוה והמקום החשוב שיש לילדים בתרבות הישראלית – ולכן גם לדיקור סיני כטיפול משלים יש מודעות רבה. המרפאה של גיל נמיר עוסקת בטיפולי דיקור סיני לפוריות ברמה המקצועית ביותר.

    דיקור סיני לפוריות – מקלים על התהליך הפיזי

    בדיקור סיני למטרות פוריות, המטפל מסייע לזוג למצוא איזון אנרגטי בין כל מערכות הגוף והנפש. מלבד היותו טיפול מאזן, מדובר בריפוי שדורות רבים של מרפאים שכללו עד להשגת מידע רב על מערכות הרבייה של גוף האדם – לכן היכולות של מרפאים בשיטת הרפואה הסינית להביא תוצאות היא גבוה יחסית. בין היתרונות בטיפול כזה ניתן למצוא:

    1. שיטת טיפול זו מעניקה מענה מותאם ואישי לכל זוג וזוג – כמו גם בעיות הפריון עמם הם מתמודדים.
    2. מדובר בשיטת טיפול לא פולשנית. מעבר לכך, היא איננה מכאיבה. אכן, לאורך תהליך הטיפול מסתייעים במחטים, אבל בשונה מזריקות הורמונים, הדקירה איננה כואבת.

    לכן, נשים וגברים רבים בוחרים באופן קבוע להיעזר במטפלים בעלי ניסיון ברפואה סינית בכלל, ובדיקור בפרט, כשהם רוצים להיכנס להריון.

    מומחים לפוריות

    אם אתם חווים כבר תקופה ארוכה קשיים בכניסה להריון, ואתם רוצים לשלב בטיפולי הפוריות המערביים שיטה נוספת כדי למקסם תוצאות הגעתם למקום הנכון. טיפול בדיקור סיני לפוריות של המטפל גיל נמיר הוא טיפול המתבסס על שנים ארוכות של למידת מסורת הריפוי הסינית. לגיל הכשרה בתור מטפל סיני (DIP.AC), והתמחות בתחום הפריון והילודה. הטיפול הוא טיפול מותאם אישי, והמרפאה ממוקמת בקיבוץ כברי ומשרתת את כלל תושבי הצפון. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת הכירות, התקשרו עוד היום לקליניקה של גיל נמיר.

    טיפולי פוריות בצפון

    סיבה לא לגמרי ברורה הרפואה הציבורית מעקמת את האף כשמפגישים אותה עם רפואה משלימה. רופאי המשפחה הותיקים והמסורים לא כל כך יודעים איך להתייחס לחלק ניכר מן המטפלים האלטרנטיביים והגישה הכללית היא של בין סלידה לבהלה. יחד עם זאת, ישנם מספר ענפים ברפואה המשלימה שמצאו לעצמם במה מכובדת גם בקרב רופאים רבים וגם בתוך מנגנוני קופות החולים השונות.

    אחד מן הענפים שכן כבשו לעצמם מקום של כבוד גם בקרב הקהילה הקונבנציונאלית הוא הדיקור הסיני ואם להיות מדויקים יותר דיקור סיני לפוריות. הסיבות לאי פריון הם רבות ומגוונות ועדיין, חרף הישגים משמעותיים בהשגת הריון גם בתנאי התחלה לא פשוטים של שני בני הזוג, זוהי סוגיה שאינה פתורה במלואה. ידוע בוודאות כי בין יתר הגורמים השונים הדרושים ליצירת הריון גם למצב הנפשי יש השפעה מכרעת על הסיכוי להרות, וככל שהניסיונות להשיג הריון אינם צולחים גדלה רמת הלחץ והמתח וזה כשלעצמו נחשב לגורם מעכב הריון. מומחי הפוריות לא מצאו פתרון משלהם למעגל הקסמים הזה ולכן שימוש במוטיבים ובאסכולות נוספות הפך לנפוץ ורצוי גם במרפאות לפריון הגבר וגם במחלקות ה – . IVF (הפריה חוץ גופית)

    כיום, ניתן למצוא מאות נשים וזוגות אשר נעזרו בשרותיו של מטפל סיני, מומחה דיקור סיני פוריות, על מנת ליצור את השינוי שיביא להם את ההיריון המיוחל. מרפאות הפוריות בבתי החולים משתפות פעולה עם מדקרים סינים רבים וחלקן אף מחזיקות דיקור סיני לפוריות על מנת להטיח למטופלים שלהם, סל תמיכה שלם בתהליך. אם מומחי פריון במיטב בתי החולים מאפשרים ואפילו ממליצים על מדקרים לצורך תמיכה בתהליך, משמעות הדברים היא שהם רואים בטיפול הסיני יתרון ומימד שיכול לתרום להצלחת התהליך.

    טיפולים לפוריות בצפון אצל גיל נמיר

    היתרון של הרפואה הסינית על פני שיטות אחרות, הוא בכך שהיא רואה את הבעיה כחלק ממכלול שלם ועל רקע פעולותיו השלמות של גופנו. מבחינת הרפואה הסינית, הגוף הוא שלם אחד, נתון להשפעות שונות, רבות ומגוונות אך עדיין מדובר בשלם אחד. היכולת של הרפואה הסינית לקחת את הבעיה ולאבחן אותה על רקע הסיפור המלא של המטופל,בנוסף לניסיון האמפירי לאורך מאות השנים על מאות אלפי מטופלים הם ככל הנראה סוד הצלחתה. בעיית פוריות לעולם אינה עומדת בפני עצמה ולכן חשוב לנסות וללמוד את ההקשרים השונים אצל אותו אדם. גם הנפשיים. גיל נמיר, מטפל סיני מוסמך, מתמחה בבעיות פריון בגברים ונשים. דקה אחרי שהבנתם שאתם מתקשים בהשגת ההיריון, אין טעם להמשיך לנסות ולדחוף קירות, פתרון וסיוע יכולים להיות ממש מעבר לפינה.

    טיפולי פוריות בצפון

    טיפולים לפוריות בצפון בשיטה אלטרנטיבית

    פוריות היא אחת התכונות הכי חשובות שיש לנו בתור בני אדם. הפוריות היא שמאפשרת לנו להעמיד צאצאים ולגדל את הדור הבא אשר נושא את הקוד הגנטי שלנו. כיום ישנם זוגות אשר מתקשים להיכנס להריון, בין אם בגלל הגבר או בגלל האישה. אותם זוגות נזקקים לבצע טיפולי פוריות בצפון על מנת לאפשר לאישה להרות.

    כיום, הרפואה מאפשרת מספר דרכים לטיפולי פוריות. לא תמיד מדובר בתהליכים נעימים ורובם מערבים נטילת הורמונים מצד האישה. הורמונים אלה עשויים לשבש את מצבה ההורמונלי העדין גם כך ולהיות בעלי השפעה על התנהגותה ואופייה גם שנים ארוכות לאחר תום הטיפולים.

    הרפואה האלטרנטיבית מציעה אלטרנטיבה בטוחה וטבעית יותר למצב זה. הרפואה הסינית נוגעת גם למצבים של חוסר פוריות ובעיות בתפקוד המיני אשר עשויות להיות קשורות לכך. בעיות אלה כמו גם מכלול בעיות אחרות ניתן לפתור על ידי טיפולי דיקור אשר לאורך זמן מצליחים לאזן את זרימת הצ'י (האנרגיה) בגוף. על פי הרפואה הסינים המרידיאנים (מסלולי האנרגיה) בגופנו אחראים על התפקוד התקין של גופנו – 12 מרידיאנים אשר לכל אחד מהם השפעה על איברים שונים בגוף. במידה וזרימת הצ'י באחד מהם נפגעת האיברים הקשורים למרידיאן הזה נפגעים גם.

    על מנת לטפל בכל בעיה אנרגטית הקיימת בגופכם, תוכלו לפנות כעת אל "גיל נמיר DIP.AC – רפואה סינית עתיקה".

    מתמודדים בהצלחה עם בעיית הפוריות

    השילוב בין רפואה משלימה לרפואה מערבית מעלה משמעותית את סיכויי להצלחת טיפולי הפוריות. רפואה סינית עוזרת בהזרמת דם לרירית הרחם, מגביר את מספר ואיכות הביציות, מאזן את רמת ההורמונים וכן תופעות אחרות הפוגמות בפוריות. טיפול ברפואה סינית גם ממתן את תופעות הלוואי של הטיפול הקונבנציונלי.

    על מנת לבצע טיפול משלים דיקור סיני פוריות פנו כעת אל גיל נמיר, מרפא מוסמך ברפואה סינית, והתמודדו בהצלחה עם בעיית הפוריות.

    דיקור סיני פוריות

    טיפולי פוריות בצפון מסייעים לנשים רבות להתגבר על הקושי שהן חוות מבלי לנסוע למרכז הארץ. התפתחות המדע בעולם המודרני מאפשרת לזוגות ולנשים רווקות שמעוניינים להקים משפחה ונתקלים בקשיים להסתייע בפיתוחים טכנולוגיים ובשיטות רפואיות מסורתיות כדי להתגבר על הקושי. בין אם מדובר בגבר או באישה, שחווים בעיות פריון, לרפואה הסינית שיטות טיפול רבות שיכולות לפתור את הבעיה. בעזרת טיפול בדיקור סיני, ניתן בקלות לוותר על טיפולי הפוריות המערביים – שהם טיפולים מכאיבים וקשים לנשים. הקליניקה של גיל נמיר מסייעת לזוגות רבים להתגבר על בעיות הפריון ולהקים משפחות בצורה טבעית.

    טיפולי פוריות טבעיים

    המדע הצליח להציג תוצאות מרחיקות לכת בכל הנוגע לתחום הפוריות, אולם, התוצאות האלו דורשות מנשים רבות לעבור הליכים רפואיים קשים הכוללים הזרקות, הורמונים וכאבים קשים. החלופה הטבעית שמציע עולם הרפואה הסינית מתרכז בטיפולי דיקור לאיזון מערכות הגוף. היתרונות המרכזים בטיפול כזה הם:

    1. שיטת טיפול מותאמת באופן אישי לכל זוג ובעיות הפריון שהם נתקלים בהן.
    2. שיטה שאינה פולשנית ומכאיבה – אמנם משתמשים במחטים, אבל הדקירה אינה כואבת כמו זריקות ההורמונים.
    3. אין כמעט תופעות לוואי.
    4. טיפול אנרגטי שמשפיע לטובה על כלל מערכות הגוף.

    מסיבות אלו, נשים רבות בוחרות לנטוש את טיפולי הפוריות המקובלים, ולעבור לשיטות הטיפול הסיניות.

    דיקור לפוריות – טיפול במרפאה מקצועית

    כבר זמן מה שהמחשבה על ילדים מדירה שינה מעייניך? את ובן הזוג חווים קשיים? טיפולי הפוריות שעברתם לא הצליחו ואת רוצה לשנות מסלול? טיפול פריון בשיטת הרפואה הסינית עשויים להיות המענה הטוב ביותר לגופך. מרפאת גיל נמיר מציעה טיפולי פוריות בצפון לנשים ולגברים הסובלים מקשיי פוריות ומקשיים מיניים נוספים. גיל מלווה זוגות רבים בתהליך עד שהם מקימים משפחה ומסייע להם לאזן את הזרמים האנרגטיים בגופם.

    הטיפול נעשה בצורה עדינה ומקצועית, על ידי גיל, שהוא מטפלה סיני מוסמך (DIP.AC) ובעל ניסיון רב שנים בתחום הפוריות. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, ניתן ליצור קשר עם צוות המרפאה של גיל נמיר.

    גיל נמיר

    רפואה סינית עתיקה, גניקולוגיה ופריון

    052-8011375

    טיפולי פוריות דיקור בצפון

    מאז ומתמיד תחום הרפואה הסינית ניסה לספק את המענה הנכון למגוון רחב של בעיות וקשיים במהלך חיי היומיום. בין האתגרים המשמעותיים עמם רבים מנסים להתמודד ניתן לציין גם את בעיות הפוריות. כך שבמידה וגם אתם מחפשים אחר טיפולי פוריות בצפון אשר מסייעים בהענקת מענה איכותי ומדויק לבעיות שונות, זכרו כי מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו המיומנים של גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה (DIP.AC) וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי. גיל הוא בוגר מכללת אלימה במסלול 4 שנתי ובוגר לימודיי התמחויות בגינקולוגיה ופריון בקמפוס ברושים באוניברסיטת ת"א וברפואה סינית עתיקה במרכז אלה בת"א. אין ספק כי שילוב של כישורים, הכשרות וניסיון עשיר בתחום זה יהוה את המענה האיכותי לו אתם כה זקוקים ברגעים אלו.

    מגוון רחב של טיפולי פוריות בצפון

    טיפולי פוריות בצפון כוללים מענה מגוון לבעיה מורכבת. בין הטיפולים העתיקים והיעילים ביותר אשר לא מביאים לתופעות לוואי ניתן לציין את הדיקור הסיני. טיפול ייחודי זה הוא למעשה שיטה אשר קיימת זה למעלה מ-3000 שנים ומתבססת על טיפול בערוצי אנרגיה- מרידיאנים, אשר ממוקמים לכל אורך הגוף וסביב ארבעת האיברים הראשיים אשר נוגעים לפריון. טיפולי דיקור סיני מאפשרת את פתיחתן של חסימות אנרגטיות ומניעים את האנרגיה התקועה, בכך מסייעים בהגברה של הסיכוי לכניסה להריון ולשמירה על מהלכו התקין והבריא, הן לעובר והן לאמא לעתיד. חשוב לציין כי לצד הדיקור הסיני, ניתן יהיה ליהנות מטיפולים מיוחדים נוזפים אשר מתבססים על הרפואה הסינית. ביניהם גם מוקסה, כוסות רוח, צמחי מרפא וייעוץ תזונתי בהתאמה אישית ומדויקת.

    גיל נמיר – מומחה טיפולי פוריות טבעיים

    בחירה בשירותיה של מרפאתו של גיל נמיר, מעניקה לאנשים רבים באזור הצפון את האפשרות ליהנות מטיפול הוליסטי בהתאמה אישית אשר מבוסס על התייחסות להיבטי הגוף והנפש השונים. לקבלת מידע נוסף, הנכם מוזמנים ליצור קשר כבר היום באתר או במספר הטלפון 052-801-1375.

    מידע נוסף בנושא

    דיקור פוריות

    יש לא מעט זוגות אשר מסיבות כאלו ואחרות מתקשים להרות –  ההמלצה היא שאם לאחר פרק זמן מסוים של ניסיונות לא מצליחים להרות, היא לפנות לביצוע בדיקות.
    במקרים רבים, יתגלה כי הפתרון היחיד אשר יאפשר לאותו הזוג להשיג הריון עובר בהליך של טיפולי פוריות.
    הליך טיפולי פוריות בצפון ובכלל, הוא הליך מורכב, אשר יכול לקחת זמן ועד להשגת התוצאה, הוא יכול לגרום בעיקר לאישה, אי נעימות רבה.
    החדשות הטובות הן, שלצד טיפולי הפוריות המתקדמים המוצעים ע"י הרפואה, יש גם דרכים אלטרנטיביות לטיפולי פוריות, אשר גם הם טומנים בחובם את היעילות שלה – ולכן, לא כדאי לוותר עליהם. גיל נמיר הוא מטפל אלטרנטיבי מומחה ומוסמך לפוריות.

    היכרות עם האפשרויות השונות של טיפולי פוריות בצפון

    כל זוג אשר מתחיל הליך של טיפולי פוריות בצפון, מודע לעובדה שהודות לאותם טיפולים הוא יוכל להשיג בסופו של דבר הריון תקין ולכן, אי הנעימות ותופעות הלוואי המהווים חלק מהטיפולים, זה דבר שהם יהיו מוכנים לספוג בשביל המטרה.
    יחד עם זאת, יש לא מעט שיטות טיפול נוספות, ברובן מעולם הרפואה האלטרנטיבית, אשר גם הן נחשבות כבעלות יכולת לסייע בבעיות פוריות.
    לכן, היכרות עם כל אותן האפשרויות ופנייה לטיפולים המתאימים, יכולה לסייע קודם כל, לעבור את ההליך הטיפולי, עם מינימום של תופעות לוואי ומעבר לכך, גם בהשגת תוצאות טובות יותר – בהליך איסוף המידע, ההמלצה היא להתמקד ולהתעמק בנושא של טיפולי דיקור פוריות בצפון – מכיוון שע"פ מחקרים לטיפולים אלו יכולה להיות תועלת גבוהה בדרך להשגת התוצאה.

    עוד על טיפולי פוריות בצפון

    טיפולי פוריות, מצריכים הרבה אורך רוח וסבלנות, תוך לקיחה בחשבון שלא תמיד משיגים הצלחה בניסיון הראשון וגם לא אלו שאחריו – כמובן, שאי הצלחה טומנת בחובה ייאוש מסוים, אבל חשוב לא לתת לו להשפיע.
    שמירה על אופטימיות וכאמור, במידת הצורך, פנייה לקבלת טיפולים אלטרנטיביים אשר יכולים לסייע גם בזירוז התוצאה וגם בתחושה הטובה, תהווה אחד מהצעדים החשובים והמשמעותיים בהם כדאי ומומלץ לנקוט.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ