צרו קשר

    ּ

    טיפול בכאב ברפואה סינית באמצעות צמחי מרפא

    צמחי מרפא היו בסביבת האדם מאז ומתמיד, ודווקא לאחרונה חזרו לשימוש תכוף יותר. אנשים מגלים שהרפואה המערבית לא תמיד יכולה לסייע להם, כך מתחילה החזרה אל שיטות הריפוי העתיקות והטבעיות יותר. טיפול בכאב ברפואה סינית באמצעות צמחי מרפא ידוע כטיפול יעיל ומסייע ללא מעט אנשים לשפר את איכות חייהם בשילוב עם דיקור סיני לכאבים. תרבויות רבות טיפלו לאורך ההיסטוריה במחלות השונות באמצעות צמחי מרפא שונים, שניתנו לחולה בהתאמה אישית ובמינון מסוים – בהתאם למרשמים הקלאסיים שהשתמרו לאורך הדורות. ברפואה הסינית, ישנו דגש מיוחד לטיפול באמצעות צמחי מרפא, בהתאם לפורמולות שהלכו והשתכללו לאורך השנים.

    מספר דברים שכדאי לדעת לגבי צמחי מרפא

    טיפול בכאב ברפואה סינית באמצעות צמחי מרפא הוא טיפול ידוע ומוכר, הטיפול יכול להקל ואף לרפא מכאובי גוף רבים. בעבר הטיפול הקונבנציונלי היה הטיפול היחידי שהוצע לחולים, היום בדרך כלל מדובר בטיפול משולב של הרפואה הקונבנציונאלית עם הרפואה האלטרנטיבית. אנשים הסובלים מכאבי גב כרוניים או כאבי שרירים מעיקים גילו כי שילוב של פעילות גופנית מתונה בשילוב עם דיקור ושימוש בצמחי מרפא לפי התאמה אישית, יכול לשפר משמעותית את תחושתם הכללית. צמחי מרפא הוכחו כמקלים משמעותית על כאבי גב, כאבי ראש, כאבי מחזור וכדומה. ניתן לראות לאחרונה מגמה ברורה של חזרה לעקרונות הטיפול הסיני, באמצעות ראייה הוליסטית של כל הגוף ומתן טיפול אישי לכל אדם בהתאם לחוסר האיזון ממנו הוא סובל.

    אז אם גם אתם סובלים מכאבי ראש ומיגרנות חזקות, או לחילופין דלקות כתף כרוניות שמפריעות לאיכות החיים שלכם, כדאי לשקול צורת טיפול קצת שונה. גיל נמיר הינו מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה. בעזרת צמחי מרפא ופורמולות עתיקות, הוא ישמח לטפל ולהקל על כאבכם. צרו קשר עוד היום.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ